Hi gorgeous...
Was jouw jaar er één van uitdagingen en ontdekkingen? Of vind je het prettiger als er meer regelmaat en structuur in je dagen zit? Ben jij een pionier, een ontdekkingsreiziger? Of voel je meer verwantschap met een zorggever of misschien wel een magiër?
Hoe dan ook, je zult jezelf zeker herkennen in één of meerdere archetypen die op de achterzijde van onze archetypen poster zijn afgebeeld.
En dat is precies de reden waarom wij archetypen inzetten bij het ontwikkelen van betekenisvolle merken en identiteiten. Het maakt dat jij je verbonden voelt met merken en identiteiten die dezelfde motivatie en waarden in zich hebben die jij zo belangrijk vindt.
We hebben Philip Lindeman gevraagd deze karakters voor ons op eigen wijze te illustreren, want naast de betekenis vinden we verbeelding net zo belangrijk.
Heb je het idee dat dit iets is voor jou organisatie? Laat het ons weten en dan sturen we je onze archetypen poster toe.
Op de hoogte blijven van de laatste updates? Check dan onze instagram of abonneer je op onze nieuwsbrief